پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پرهام همه زندگی مامان و بابا

درد و دل و حرفهای خودمونی

1391/5/9 8:24
نویسنده : شیوا
359 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه مامان سلام روزی که بیست ماهه شدی اومدم و کلی دردو دل برات نوشتم ولی ارسال نشد و سیو کردم بعد که اومدم دیدم همش پاک شده ، بگذریم

امروز اومدم یه کم باهات حرف بزنم پسرم دیگه آقا شدی واسه خودت و من به بودنت افتخار میکنم دیگه تنها دلخوشی من و بابا شما هستی و سه تایی یه زندگی خوبی رو داریم با هم می گذرونیم الان ماه رمضان و بابا یه کم حال نداره واسش دعا کن که زوده زود خوب شه مریضی خیلی داره اذیتش می کنه و خیلی ضعیف شده ، تو عزیز دل مامان هم سرما خورده بودی و خلاصه 5 شنبه و جمعه خوبی رو نگذرونیدم

پرهام عزیزم خیلی تنهام و نمی دونم چرا کسی رو ندارم واسه درد و دل به مامانی چیزی نمی تونم بگم نمی خوام اونو ناراحت کنم بابا هم که حالش خوب نیست و خودش به اندازه کافی اذیت میشه

یه چند تا دوست هم تو نی نی سایت داشتم و باهاشون دردو دل می کردم که حالا فهمیدم کارم اشتباه بوده و اونها هم ... البته نه همشون ولی خوب دیگه ظاهراً کسی دیگه حوصله گوش کردن به دردو دل کسی رو نداره و یه کسایی بدون اینکه بدونن با حرفهاشون دل یه آدمو چقدر می شکونن هرچی به دهنشون می رسه می گن و ادعا دارن که مسلمونن و تحصیل کرده ای بابا

یه موقع هایی با تو حرفهامو می زنم نمی دونم می فهمی چی میگم یا نه ولی خوب دیگه تو شیطنت می کنی و من حرف می زنم نتیجه اینکه من یه کم سبک می شم و تو هم کیف م یکنی از اینکه من باهات حرف می زنم و واسه خودت تند تند یه چیزهایی می گی که معمولاً آخرش هم خط میشه به باباب رضا ، ارمی و مامانی

از این حرفها بگذریم پرهام جان دیگه خیلی قشنک همه کلمات رو میگی درسته که جمله نمی تونی بگی ولی کلمات رو همرو میگی بجز شیوا و پرهام این دوتا اسم رو نمی گی و وقتی بهت می گم که تکرار کن می خندی

عزیزم خیلی بچه با ادبی هستی و هروقت جایی می ری یا کسی وارد میشه یا خیلی موقع ها خود به خود بلند میگی شلام

مثل همیشه وقتی کسی چیزی بهت می ده میگی امنون

موقع خداحافظی دستت رو بلند می کنی و میگی اسس

وقتی صدات می کنم و م یگم پرهام با صدای بلند می گی بعله

خیلی خیلی خیلی کارهای دیگه که نمی دونم کدوم رو تعریف کنم فقط می گم که خیلی آقا شدی و بهت به بودنت به وجودت به هوشت به خوشگلی و به همه همه چیزهای و صفات خوبی که تو وجود تو هست افتخار م یکنم

راستی خاله فائزه هم امتحان تخصص اطفال قبول شده من شنیدم خیلی خوشحال شدم گفتم خاطرش اینجا هم بمونه

دوستت دارم عزیزه دل مامان اندازه دنیا دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیدا
9 مرداد 91 10:30
شیوای عزیزم من همیشه هستم هر وقت دلت تنگ بود بیا پیش خودم.
قربون این پسملی خوشگلمون


مرسی آیدا جان شما همیشه به من لطف داری