پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

پرهام همه زندگی مامان و بابا

بازگشت از سفر

1391/5/18 8:50
نویسنده : شیوا
504 بازدید
اشتراک گذاری

اینم بعد از برگشت از مسافرت که 20 ساعت طول کشید خونه مامانی

پرهام و ارمیا

پرهام و ارمیا2

خوب پرهام عزیزم امیدوارم با عکسها تونسته باشم همه خاطرات رو یکجا برات بگم

عزیزم اینکه همه ترس من از مسافرت با ماشین بد اخلاقی و ایراد گیری شما بود که خداروشکر خیلی خیلی خوب بود و اصلاً اصلاً اذیت نکردی شیراز هم مردمان بسیار خوب و خونگرمی داره خلاصه اینکه باید بگم خیلی خیلی بهم خوش گذشت و همچنین فکر می کنم به شما و بابا

از بابا حمید هم تشکر می کنم عزیزم خیلی برامون زحمت کشید و کاری کرد واقعاً من و شما راحت باشیم و به هر سه مون خوش بگذره

خیلی خیلی دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آیدا
17 مرداد 91 10:48
عزیزم عین ویهان من شدی پرهام خوشگل نازییی. خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته شیراز شهر خیلی خوبیه
کارینا (مامان کسری و نیکا)
17 مرداد 91 10:53
ایشالاه همیشه خوش خرم باشین سه تایی گل پسرتو ببوس حسابی
مریم مامان محمد رضا
23 مرداد 91 11:30
انشاالله که همیشه خوش باشید. ماشالله مردی شده واسه خودش گل پسر
مامان آدرین(امینه)
4 شهریور 91 17:52
قربون این پرهام نازمممممممممممممممممم.
نيلوفر
28 شهریور 91 16:23
سلام وبلاگ خيلي قشنگي دارين اما بارشي هاي وبلاگ وبلاگتون رو خيلي شلوغ كرده واي پسرتون خيلي نازه خدا حفظش كنه باي
آنیل
29 شهریور 91 0:27
پرهام گلم ایشالا همیشه سالم باشی عزی
شیوا جان من معذرت خواهی می کنم -منظوری نداشتم -انگار ناراحت شده بودید

ایشالا پرهام عزیزم رو داماد کنید