پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پرهام همه زندگی مامان و بابا

18 ماهگی پرهام

1391/3/2 14:31
نویسنده : شیوا
469 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام عزیزم یه سال و نیم شد که تو به دنیا ما پا گذاشتی و با همه سختیها زندگی مار رو قشنگ و دوست داشتنی کردی

 

یاد روزهای اول تولدت افتادم که چقدر سخت بود و چقدر به من و بابا سخت گذشت تا اینکه تو فرشته کوچولو بزرگ شدی و آقا شدی حالا دیگه خیلی خوب بازی م یکنی و همه چیو می فهمی حرف می زنی و هر طور شده منظورت رو می فهمونی

ولی عزیزم چیزی که من و خیلی خیلی نگران کرده غذا نخوردنته نم یدونی چقدر دارم بابت این موضوع عذاب م یکشم و چقدر این روزها برامن سخت می گذره امروز وقت دکتر گرفتیم بریم دکتر شاید یه راه حلی داشته باشه

 

خیلی دوستت دارم پسر گلم اونروز مامانی می گفت ماشالله خیلی شیرینه و اداهاش خیلی بانمکه راست می گه واقعاً شیرین و بامزه ای

 

یه دنیا دوستت دارم عزیزه دلم یه دنیا همه زندگی من هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ندا مامان اميرمحمد
9 خرداد 91 11:34
اي جونم پرهام خاله قربونش برم من...بوووووووووووس
مامان مونا
10 خرداد 91 13:52
سلام دوست عزیز. انشاله خدا حفظ کنه خانواده ات رو... غلی کوچولوی ما هم به شما و پسر گلت سلام میرسونه...