پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پرهام همه زندگی مامان و بابا

12 ماهگی پرهام عزیز

1390/8/10 15:08
نویسنده : شیوا
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

اول این ماه که با هم رفتیم کیش و تا الان هم خیلی مامان کار داشت و نتونستم بیام و ورود به ١٢ ماهگیتو بهت تبریک بگم

یه مطلب تو وبلاگ یکی از دوستهات خوندم و خیلی خوشم اومد برات می نویسم پسر گلم

میتوان تمام دنیا را درآغوش کشید

وقتی تمام دنیایت یک نفر باشد

تو این یک نفری عزیزه دلم با همه وجود تو آغوش می کشمت و با همه وجود می گم که دوستت دارم

عزیزم ما ٣٠ مهر ماه به مراه بابا و مامانی و بابائی رفتیم کیش خیلی خیلی خوش گذشت چهارروز و سه شب اونجا بودیم . به هتل ارم رفتیم و پروازه رفتمون ساعت ٩:٤٥ بود و برگشتمون ساعت ١٣

تو عزیزم خیلی پسر خوبی بودی فقط شب اول یه کم دل درد داشتی و یه کوچولو بی تابی کردی ولی بعد مثل همیشه پسر فوق العاده ای بودی

کلی عکس گرفتیم و همه جا رفیتیم و کلی گشتیم

از وقتی از کیش اومدیم دیگه وقتی بهت می گیم پرهام کجا می ری به جای دد می گی بوف عادت کردی بری بیرون و غذا بخوری

عکسهای زیادی گرفتیم که تو اولین  فرصت می ذارم و همرو توضیحاتشو می نویسم اونجا سوار کشتی آکواریوم شدیم و تو سوار اسب شدی خیلی خیلی خوب بود وکلی تو جزیزه گشتیم و همه جا سرک کشیدیم

٥شنبه شب قبل از رفتن به کیش یعنی ٢٨/٧ هم رفتیم عروسی دوست بابا مهدی کافی آبادی وای باور کردنی نبود تو پسر فوق العاده خوبی بودی و اصلاً اصلاً بی تابی نکردی با همه دوست بودی و می خندیدی و خوب خوابیدی با اونهمه سرو صدا و بغل همه می رفتی

پرهام جان تو کیش هم تو عزیزم واسه همه می رقصیدی و بغل همه می رفتی و کلی واسه بقیه خندیدی و کلی با نی نی های دیگه بازی کردی

خوب حالا دیگه بریم سراغ کارهایی که تازه یاد گرفتی

عزیزم حالا دیگه خودت یه کم می تونی بایستی و واسه تو بغل اومدم یکی دو قدم بر می داری و گوشی رو بر میداری و می گی الو و بعد شروع می کنی به صحبت کردن و خیلی خیلی کارهای دیگه که تو اولین فرصت می یام و توضیح می دم

الان دیگه باید بیام پیش تو عزیزه دل که اندازه دنیا دلم برات تنگ شده

راستی عزیزم متاسفانه سرما خوردی و بابا دیروز صبح بردتت دکتر و دکتر بهت شربت داده ولی امروز مامانی گفت که حالت خوبه الان می یام پیشت عزیزم امیدوارم همیشه خوبه خوبه خوب باشی

به زودی با یه دنیا حرف و کلی عکس برمی گردم

یه چیزه دیگه قرار شده با دوستهای گل مهر و آبانی تولد دسته جمعی بگیریم تو سرزمین عجایب عزیزم می دونم که خیلی خوشحالی و خیلی خیلی دوست داری که دوستهاتو از نزدیک ببینی

پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم ٢٠ روز دیگه پسرم ١ ساله می شه دیگه مردی شدی مامان جان دوستت دارم یه دنیا

خدایا شکرت که پسرم بزرگ شده با تمام وجود به تو عزیزم و بابای خوبت افتخار می کنم و با همه وجود می گم که دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پرهام
10 آبان 90 15:51
سلام عزیزم وبلاگ قشنگتو دیدم.خدا پرهام جونو برات حفظ کنه.راستش من عاشق همه پرهامای دنیام.چون خودمم یه پرهام گل دارم. خوشحال میشم لینکم کنید.
نرگس
11 آبان 90 9:03
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا پرهام جونم بزرگ شده منم به عنوان خالش بهش افتخار می کنم که اینقدر گله این پسره