پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پرهام همه زندگی مامان و بابا

اولین بلند شدن پرهام

1390/9/13 10:35
نویسنده : شیوا
360 بازدید
اشتراک گذاری

هوورررررررررراااااااااا

وای پرهام نمی دونی چقدر خوشحالم دیشب اینقدر قشنگ دستهاتو گذاشتی زمین و بلند شدی کلی ذوق کردم وای پرهام عزیزم اولین باری بود که سرپا وای می ایستادی خیلی دوست داشتم بعدشم که خیلی راحت چند قدم بر می داشتی و می پریدی بغل ما نمی دونی چقدر ذوق کردم پرهام عزیزم امیدوارم همیشه و همیشه سالم و سرحال باشی

عزیزم افتخار می کنم به اینکه اینقدر پسر زرنگی هستی و اینقدر خوب و عالی داری رشد می کنی دوستت دارم عزیزه مامان

راستی پرهام مامان یادم رفت بگم که چقدر قشنگ حرف می زنی مثلاً وقتی آب می خوای کلی با خودت حرف می زنی و وسطهاش هی می گی آب بعد اگر نفهمیم دوباره آشپزخونه رو نشون می دی و کلی حرف می زنی

دیروز پوشکت کثیف بود و می خواستی که عوض شه هی دستشوئی رو نشون می دادی و کلی حرف می زدی وقتی هم که منظورت رو نمی فهمیم عصبانی می شی و می زنی تو صورت آدم .

خیلی دوستت دارم پرهام همه حرکاتتو دوست دارم

دیشب مامانی سگت رو می گرفت جلوت و تو به محض دیدنش می گفتی هاپو

یا اینکه می رفتی پشت میز و کلی اده بده می کدی و سرت رو می آوردی بیرون و به خاله می گفتی دا

وای نمی دونی چقدر این لحظات لذت بخشه می دونم که با نوشتن اصلاً نمی شه اینها رو توصیف کرد عزیزم ولی حرکاتت خیلی شیریبن و دلچسب و بامزه است

قیاقفت هم باز عوض شده و دوباره شدی کپی بابا حمید عزیزم خیلی خیلی دوستت دارم

نمی دونی نمی دونی چقدر حرکاتت بامزس هر کس می بینیه عاشقت می شه و کلی می خنده خودت هم با آدم با هم می خندی کلاً خیلی خوش اخلاق هستی عزیزه مامان دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس
13 آذر 90 11:37
عزیزه دلم ماشاءالله می دونی خاله خیلی دوست داره؟ ایشاءالله همیشه موفق، سالم، خوشحال و زیر سایه پدر و مادر گلت باشی نفسم