پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پرهام همه زندگی مامان و بابا

جشن تولد

1390/9/13 13:51
نویسنده : شیوا
504 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام جون قضیه از این قراربود که من نمی خواستم امسال برات تولد بگیرم به دلایلی که قبلاً توضیح دادم روز ولی خیلی دوست داشتم که یه تولد دسته جمعی با دوستات داشته باشی خلاصه

روز سه شنبه 24/8/90که عید غدیر هم بود با 11 تا دیگه از دوستهای نی نی سایتی و مامان و باباهاشون و من و تو و بابا و خاله ندا وعمو ایمان رفیتیم سرزمین عجائب واسه تولد تو پسر گلم دوستهات ساینا، ارمیا ، رادین ، رادین ،اشکان،امیر ابوالفضل ،  آوینا، پارمین و روئین با مامان و بابا و همراهاشون اومده بودن و کیاناو سارا هم دیر رسیدن و اسه تولد نیومدن خیلی بهمون خوش گذشت تو کلی رقصیدی و البته نا گفته نماند که اولش یه کم بداخلاق بودی و شنگول اومد براتون رقصید و کیک و ما بابا و بقیه بزرگترها یه کم رقصیدیم و خلاصه خیلی بهون خوش گذشت که عمو ایمان و خاله ندا همرو فیلم و عکس گرفتن و آخرش هم بهمون کارت بازی دادن و رفتیم کلی بازی کردیم تا ساعت 10 شب اونجا بودیم ( به زودی زود عکس هاشم می ذارم )

روز 5 شنبه 26/8/90هم قرار شد که تو خونه تولد خودمونی بگیریم که بابائی و مامان بزرگ و عمو وحید ، خاله فائزه و علی ، و عمو حامد و زن عمو زهرا اومدن خونمون و کیک و شمع و یه کم تزئین و شام اون هم خوب بود و بهمون خوش گذشت

خاله ندا هم 28 آبان دنیا اومده روز تولدش نبودن که ما بریم خونشون دیشب که 29/8/90 بود و شب تولد شما هم می شد رفتیم خونشون و دیدیم که خاله یه کیک خریده و با یه شمع 1 واسه تولد شما خواب بودی باباب بیدارت کرد و دوباره یه تولد کوچولو گرفتیم و تو خیلی قشنگ شمع رو فوت می کردی دیگه وارد شدی خلاصه اونجا هم بهمون خوش گذشت ومی خوام از طرف تو به خاله بگم خاله عزیزم دوستت دارم و منتظر نی نی کوشولو دوست داشتنی هستم  تولد یک سالگی تو پسر عززم که می خواستیم نگیریم تبدیل شد به 3 تولدبه یاد ماندنی که عکسهای هر سه تولد رو برات می ذارم قول می دم

امیدوارم 120 سال  جشن تولد خوب و شاد برات بگیریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نرگس
30 آبان 90 10:36
نفسه خاله تولدت مبارک جیگرم تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی. دوست دارم عسلی
مامان هامان
30 آبان 90 11:51
تولدت مبارک عزیز دلم همواره شاد باشید
مامان هامان
30 آبان 90 11:51
تولدت مبارک عزیز دلم همواره شاد باشید
مامان ماهور
30 آبان 90 13:40
تولدت مبارك عزيزم
مامان آنیتا
30 آبان 90 22:25
سلام تولدت مبارک باشه
سحر و بهار
1 آذر 90 10:56
عزيزم تولدت مبااااااااااااااااارك
ندا مامان امیرمحمد
9 آذر 90 10:12
شیوا جون از طرف من پرهامی و ببوس